کتاب خانه قانون زده

♥♥♥کــــــوله پـشتــــی♥♥♥

محل تبلیغ شما تهران گراف


کتاب خانه قانون زده

ا موضوع: ادبی,,

         

 

نویسنده: 
رمان

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی نیرومند بود.در مقام یکی از برترین نویسندگان انگلیسی زبان، از او برای داستان‌سرایی و نثر توانگرش و خلق شخصیت‌های به یادماندنی، بسیار تحسین به عمل آمده‌ و در طول زندگی‌اش محبوبیت جهانی بسیاری کسب کرده‌است. از آثارش می‌توان، «دیوید کاپرفیلد»، «آرزوهای بزرگ»، الیور تویست و «داستان دو شهر» را نام برد.
...................................................................
دوره کار عدالتخانه عظمی، پس از تعطیلات عید حضرت میکائیل، تازه آغاز شده و قاضی القضات در لینکلنز این هال به قضا نشسته است.هوای ماه نوامبر سخت طوفانی است. کوچه ها و خیابانها را چنان گل فرا گرفته است که گویی سیلابهای اولیه اندکی پیش از روی زمین واپس نشسته اند و عجب نخواهد بود اگر آدم با«مگالوسوروس»ی، روبرو شود که نزدیک چهل پا طول آن است، و چون مارمولک فیل آسایی به سنگینی از«هوبورن هیل» بالا می خزد.
.................................................................
در خانه قانون زده دیکنز به برخی از غامضترین و ظاهراً چاره‏ ناپذیرترین مسایل اجتماعی و سیاسی انگلستان روزگار خویش می‏پردازد. در کتاب حاضر نشان داده می‏شود چگونه‏ا ین مسایل در نقشه‏ ی داستانی و شخصیت سازی های دیکنز بازتاب یافته‏ اند. نویسنده با تحلیل تفصیلی مضمونهای‏ اصلی و ساختار منحصر به فرد رمان مهمترین دلیل محوری آن در کار داستان نویسی دیکنز را روشن می‏کند، و واکنشهای‏ گوناگونی را که از اثر برانگیخت، جایگاه آن را در ادبیات اروپایی، و تأثیر آن بر دیگر نویسندگان را شرح می‏دهد.

» حجم: 13.8 مگابایت؛ زمان لازم برای دریافت 34 دقیقه و 27 ثانیه با Dial-up
» نوع فایل کتاب: PDF
» تعداد صفحات: 936

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 1073

تاریخ انتشار: پنج شنبه 31 مرداد 1392 ساعت: 16:57
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♥♥♥کــــــوله پـشتــــی♥♥♥)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف